mandag den 29. oktober 2012

After long time

Photobucket
Photobucket
SAM_1605_zps4eefaa38
SAM_1604_zps187a5e82
Og så kom de endelig! Nu har jeg også kun ventet alt for lang tid. Næsten fjorten dage, faktisk. Men det er vel også helt ok, når nu jeg ikke skulle af med frygtelig mange penge. At jeg så ikke er 100% tilfreds med tingene, er jo noget helt andet. Lad os starte fra hoved og ned; den pinke hue er lidt for løs, men ellers er jeg fint tilfreds med den; øreringene er meget mindre, end jeg egentlig havde forstillet mig; jeg havde ikke regnet med, at blusen havde en "lukning" (jeg ved for pokker ikke, hvad det hedder. Sorry) i bunden og i ærmernes ender. Men den er købt for stor, så jeg propper den bare i buksen; jeg havde ikke regnet med, at nederdelen var så lang. Men nu skal jeg ikke være en brokker, for jeg er jo faktisk glad for tingene. Specielt huen. huh. Jeg regner lidt med, at det skal være min vinterhue, der skal varme mine ører. Hvis nogen skulle være interesserede, så er tingene fra Riverisland.com.
Og så giv mig lige et klap på ryggen på min kreative måde at udstille mine ting. Bamse og små tøjklemmer.. men altså, undskyld for de dårlige billeder. Jeg håber ikke, at jeres nakker gør giga ondt. 

Og så tillykke til Sille, hvis hun læser dette!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!