tirsdag den 2. oktober 2012

Which one?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Okay. Jeg har tøjkrise lige nu! I weekenden skal jeg til bryllup. Iiiih, jeg glæder mig! Men altså, jeg har lidt krise. Tøj har jeg styr på, så at kalde det en 'tøjkrise' er måske så meget sagt. Men jeg har en skokrise! Virkelig. Jeg har ingen anelse om, hvilke sko jeg skal have på. Det har virkelig fyldt mit hoved vanvittig meget idag. Og det burde det ikke. Det forstyrrer virkelig min koncentration. Det gør mig lidt sur, at jeg ikke har tænkt over sko før nu. Derfor har jeg brug for lidt hjælp. For hvilke sko skal jeg vælge? Jeg er virkelig splittet. Man kan jo helt ærligt ikke vælge mellem sine sko (læses: elskede børn)! Det virker nok plat, hvilke det nok også er, men de sko er virkelig en vigtig beslutning. Så kan det ligesom forlade min hjerne, og jeg kan fokusere på noget andet end sko..... 

Hvilke sko synes I, jeg skal vælge til kjolen på billederne? (undskyld dårlige billeder af kjolen)

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog, vil du tage et kig forbi min? www.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!