søndag den 14. oktober 2012

Når youtube ikke virker

Jeg hader, når youtube ikke virker.
Photobucket
Jeg har det koldt, mine stearinlys er snart brændt ned, youtube virker ikke og jeg kan ikke lave lektier uden musik. Det er virkelig ikke godt. Det var dejligt nok at komme hjem. Jeg havde alligevel savnet ordenlig søvn og fred og ro. Men jeg havde ikke forventet, at det ville være så koldt herhjemme i DK. For fyføj et vejr! Det blæser, regner og er bare helt... gråt. Det er et super læse-og-drikke-the-vejr, men man skal yde før man kan nyde.. eller noget. Og jeg skal være færdig med et par afleveringer, før jeg putter mig under en tæppe med en god bog og noget the. Lidt ansvarsfuld skal man vel være. nej, ok. Jeg regner med, at jeg i løbet af de næste par dage, vil vise nogle af de køb, jeg dog fik lavet. Min købe-lyst forsvandt en anelse i Istanbul, når sælgerne ofte var meget nærgående og creepy.
Om ti minutter vil jeg sætte mig til at trutte med på Star Wars, fordi den melodi kan jeg nemlig..
Håber I har det mindre koldt.

2 kommentarer:

  1. Kender det godt, her er simpelthen så koldt..
    Håber du vil kigge forbi min blog og evt. følge mig på bloglovin.com
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!