fredag den 26. oktober 2012

Room details

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nu når mit tøj ikke er kommet endnu, kan jeg ikke rigtig følge min indlægs-plan. Det er rigtig træls (jysk, a' tak) Så derfor kommer der lidt detaljer fra mit værelse, som jeg lidt håber, at I kan bruge til noget inspiration eller lign.. Jeg synes ikke selv, at det er det mest fede indlæg, men jeg følte ligesom, at jeg måtte skrive noget. Bare som et livstegn og en lille opdatering. Billederne er taget på nogle, måske, lidt specielle måder og vinkler. Det kan vel forhåbentlig live dette indlæg lidt op. Der er billeder af henholdsvis min guitar, min plakat fra Paris, mit stearinlys med glaskugler, mine lysestager, min mælkeglaskande og min radio.
Min dag har været herre hård og stille. Jeg vågnede i morges uden stemme. Eller jo, en viskende stemme, der konstant forsvandt. Meget praktisk når der skal diskuteres i samfundsfag. gr. Og så må jeg ikke glemme at nævne, at min venstre pegefinger er handi. Den kom i klemme i en dør, svulmede op og blev giga rød. Meget udfordrende dag, det må jeg sige.
Jeg vil sætte mig til at høre lidt Rolling Stones, drikke kamille the og læse HP.
GOD WEEKEND!

P.s. Det har fåååååårking sneet!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!