mandag den 22. oktober 2012

Ukendt

Lige et hurtigt indlæg, inden jeg igen kaster mig over lektierne.
Jeg er lige kommet ind af døren.. totalt smadret. Jeg ku' virkelig godt en lur lige nu. Jeg undskylder på forhånd, at der ikke er billeder, jeg selv har taget. Min energi er virkelig på nul lige nu. Urtethe og musik har ikke en gang hjulpet. Fuldstændig krise i mit hoved, når intet vil som det plejer. Meget praktisk, når jeg lige skal rettet det sidste i min stil til i morgen. saaaaaaave me. Det er fuldstændig sygt, så træt, tom, udmattet og u-arbejdesom  jeg er lige nu. Jeg er ret sikker på, at det her bliver halv uinteressant og helt plat. Men jeg følte lidt, at jeg måtte opdatere bloggen.. og få en pause fra lektierne. Så måske jeg fungerer bedre efter dette indlæg. hm. 
I løbet af denne uge regner jeg med, at der komme en eller to "new in"-indlæg, eller hvad pokker jeg nu kommer til at kalde det. Det skal nok bliver feeedt, det er jeg sikker på. Ellers må I sige det. 
Er der noget, I godt kunne tænke jer, jeg bloggede om, tager op, siger min mening om, ect.? Jeg tager meget gerne imod idéer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!