mandag den 15. oktober 2012

I love my babies

dr. Martens
dr. Martens
dr. Martens
dr. Martens
dr. Martens
Nu fik jeg dem endelig købt! Og guuuuuuuuud, hvor jeg elsker dem! Det er bare den fedeste følelse ævar, når man køber noget, man har gået og sparet sammen til i noget tid. I looove it. haha. Jeg måtte igennem et hav af butikker, da de åbenbart var meget efterspurgte i min farve og størrelse. Men jeg fandt dem dog tilsidst. Og de var endda 1 kr. biligere, end jeg først skulle have betalt. Hvilket er godt, for jeg kan godt lide at sparre penge. Om beløbet så er 1 kr. eller 1000 kr. Jeg havde min mor med i byen, da jeg ikke magtede bus to dage i streg. (bussen venter på mig i morgen, da der skal hentes billeder i byen..) Det var nu også lækkert nok, for jeg fik mig en manglende vinterjakke, der bare venter på at blive brugt med mine dr. Martens! Jeg har ikke lige energien til at tage billeder af jakken, så den må komme på bloggen om et par dage, når jeg også har vist mine ferie-køb. Ferien-købene skulle der have været et indlæg om i dag, men min glæde over nyindkøbte sko blev prioriteret højere. Ferie-købene vil komme i løbet af ugen, I promise! 
Jeg vil sætte mig til at arbejde videre på min lektier omgivet af stearinlys.

1 kommentar:

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!