mandag den 1. oktober 2012

Ukendt

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg har tilbragt det meste at min dag på min skole og et bibliotek. Det har været meget afslappende. Men på trods af det, er jeg stadig ikke færdig med mine lektier. Lige nu knokler jeg med noget matematik, der bare nægter at samarbejde. Dog hjælper det lidt på det, at jeg har stearinlys, musik og nyvasket hår. Så er det pludselig en helt anden sag til lave lektier. Og så må jeg selvfølgelig ikke glemme at nævne min lavalampe, der endelig er blevet tændt igen. Det er vel også kun et par år siden sidst. Og nu vi snakker tid, så fik jeg det endelig til at ordne mine negle! De er blevet lilla (!!!) Jeg kan godt lide lilla normalt, bare ikke lige på mine negle. Mine hænder virker enormt blege nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!