søndag den 7. oktober 2012

Wedding thoughts

Image and video hosting by TinyPic
Photobucket



Jeg hopper rundt med klassisk musik i radioen, mens jeg finder ting frem, der skal med i kufferten og med mig på ferie. Det er ikke ligefrem let at pakke, når der er så meget, jeg vil have med. Jeg skal jo være forberedt på alt. Lige fra restaurant aften i lidt finere tøj til en varm gå-dag, hvor jeg kommer til at svede. Ih, ja, der er nok at huske. Hvis det bare går, som det plejer, når jeg pakker noget(pakker altid alt for meget. haha), så er jeg jo sikker på, at intet er glemt.
I går var jeg jo til bryllup, og ÅH! hvor jeg elsker bryllupper! Stemningen, maden, musikken, menneskerne, snakken, smilende, de blikke brudeparret sender hinanden, festtøjet, dans, traditioner, taler, sange og meget mere! Hvor ville jeg dog ønske, at jeg kom til bryllup til oftere. Det er virkelig noget, der kan samle familier og forene glade mennesker.

3 kommentarer:

  1. Årh, jeg elsker også bare bryllupper! Det er så hyggelige. :D

    Ps. god ferie.

    SvarSlet
  2. Du har helt ret, der er noget helt specielt ved bryllupper.
    Jeg linker lige til min egen kreative blog som også kan følges på bloglovin. :)

    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!