tirsdag den 16. oktober 2012

Tyrkiske køb

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Hurtigere end forventet og endda i sort hvid. De fleste af mine køb kan ses på de overstående billeder. Det sjoveste af min køb er nok J'dore parfumen. Jeg skulle af med 10 TL (Tyrkisk Lira), hvilket er omkring de 30 kroner. Jeg købte den af en desperat gadehandler. Jeg er normalt ikke til kopivarer, da det ikke er ok. Men jeg fandt det enormt sjovt, at han solgt en 100 ml flaske til 30 kr. Så er det også helt ok, at den ikke dufter som den originale. Jeg regner ikke med at bruge den, da den gør min hud irriteret. Så jeg må nøjes med at kigge på den ridsede flaske. 
Inden vi tog til Tyrkiet, havde jeg faktisk planlagt, at jeg ville købe mig et par øreringe. Ikke andre smykker, kun øreringe. Og hvad ender det med? Jeg købet i alt seks armbånd, men ingen øreringe. haha. De fleste af armbåndende er halv store til mit håndled, hvilket er lidt synd. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg har kunne glemme at prøve dem, inden jeg købte dem. Men det skal nok gå. Ellers må jeg tage lidt på. (rim, huh!)
Mange gange undskyld for de røv dårlige billeder!!! 

1 kommentar:

  1. Rigtig sød blog! :)

    Hvis jeg kunne ændre noget, ville jeg centrere indlægstitel og datoheader. Få lidt mere lighed i sidelinjen(det ser lidt rodet ud), og så måske få lidt mere "orden" i billederne på dit indlæg. Evt. lige store billeder eller de mindste først, så det ikke er stort billede, lille, stort, lille osv. :)

    Ellers god blog!
    Hyggelig at læse.

    Kys Natasja.
    http://farawayfelling.blogspot.dk

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!