fredag den 19. oktober 2012

Farvorit candy

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg faldt over Jelly Beans, da jeg var i Kiwi med min søster i dag. Og, omg, jeg blev en anelse hyper! Jeg er, som nogen nok ved, en lille bitte smule Harry Potter fan. Så det er grunden til mit flip. Der var ikke som sådan dårlige smage i bønderne (dvs. der var ikke bræk, ørevoks og lign., som der er i HP), men der var da et par stykker, der smagte mindre godt. haha. Derfor har jeg nu også besluttet, at jeg snart tager til England for at købe rigtige Jelly Beans. Like dem  Rafael spiser i denne video.  Såh, ja. Det er mine fremtidsplaner. Tror bønderne kostede omkring 10 kroner, hvis andre ville have lyst til at smage dem. Det synes jeg man burde, specielt hvis man er sammen med en, når man spiser dem. Så bliver det bare ti gange sjovere. 
Jeg plejer aldrig at spise slik, men man kan vel gøre en undtagelse, når det minder en om HP. 

Håndmodel på billeder er min søster. 

1 kommentar:

  1. JELLY BEANS! Giv mig <3.


    retardinwonderland.blogspot.dk

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!