torsdag den 18. oktober 2012

Annalynne McCord

 
 
Jeg kendte hende ikke, før jeg fandt hende på ELLE.dk, hvor jeg helt tilfældigt faldt over en artikel om hende. Mange kender hende nok fra den nye udgave af 90210. Selv ser jeg kun de gamle afsnit, så jeg anede ikke, hvem hun var. Men hvor er jeg dog glad for, at jeg fandt hende! For, waou, hun har klasse. På billedet ovenover kan man se hende med og uden make-up. Billedet til venstre, altså det uden make-up, er blevet taget af hende selv fra morgenstunden, hvorefter hun poster det på Twitter og skriver: "Til alle jer drenge og piger, som er flove over jeres hud - jeg hylder jer. Jeg er ikke selv perfekt, og det har jeg det fint med." Orh, hvor er det dog lækkert, at der er stjerner, der har *biiib* nok til at gøre det! Det er virkelig befriende at vide, at ikke alle 'idoler' ser perfekte ud(at hun så er utrolig køn, specielt hendes overdrevede lækre hår, er jo noget helt andet..). Det vidste jeg udmærket godt i forvejen, men det er så utrolig befriende, når de nærmest bekræfter det. Bekrætfter, at de ikke er perfekte. Kom med lidt flere af jer, tak! Så skal jeg nok stene kendis-verden mere!
Artikelen kan læses HER.
 



1 kommentar:

  1. Har også set det der billede, syntes hun er vild sej.
    http://emilienba.blogspot.dk/

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!