fredag den 2. november 2012

i'm sorry

Photobucket
Seriøst, virkelig undskyld! Mit blogging har bare fuldstændig været på standby den sidste uges tid. Jeg har virkelig, virkelig haft travlt. Tiden går uendelig hurtigt lige nu. Den ene dag skal man det, og den anden dag noget andet. Det er super dejligt, at jeg har noget at lave hele tiden, men det irriterer mig også vildt meget, at jeg ikke får sat så meget tid af til blogging. Det er virkelig frustrerende. Jeg håber lidt på, at får mere tid de kommende uger, ellers ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skal stille op med bloggen. Jeg vil ikke have, at den står halv død, men på samme tid må den ikke være fyldt af latterlige indlæg.. som dette. Derfor lover jeg, at jeg virkelig tager mig sammen. Jeg kan, skal og vil tage mig sammen! 

Btw, så er det ret vildt, at jeg har over 600 views af bloggen, når man tænker på, at jeg ikke har én eneste følger fra blogspot. ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!