søndag den 18. november 2012

Moders skjulte skatte

sko
sko
sko
sko
sko
sko
Min mor kan være vildt irriterende og vildt dejlig. I lørdags var hun så lidt af en blanding. Hun havde nemlig to par sko klar til genbrugen. Selvfølgelig uden at have sagt det til mig. Det gode er, at jeg fik skoene, og det dårlige er, at hun har haft dem gemt for mig i såå lang tid. Puha. Jeg har i alt tre par sko, jeg vil flash på bloggen. Et par sko om dagen. 
Når. Jeg starter med de brune Angulus sandaler i brunt læder. De falder med garanti ikke i alle smag, men jeg er virkelig, virkelig vild med dem! De har et eller andet klodset og feminint over sig, der virkelig tiltaler mig. De er i en størrelse 38, men desværre stadig et liiiiiiiiiille hak for store. På det område må jeg virkelig lige udtænke en løsning, så det ikke falder af mig, når jeg tager dem i brug. De har også bruge for en omgang læderfedt, så de, tja, får en anden 'glød'. Udover læderfedt har jeg ingen planer om, at gøre noget ved dem. Eller jo, de skal lige støves lidt af. haha. Jeg tænker, at de kunne være fede til et stramt sort outfit, ligesom til at bryde isen med noget klassisk og varmt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!