søndag den 4. november 2012

New in

Photobucket
Photobucket
Min mor var så rar at tage mig med til Aalborg Storcenter, hvor jeg meget gerne ville ind og tjekke den nyåbnede gade ud. Og maaaaan jeg elsker den allerede højt! En Baresso, en sportsbutik, en Samsø&Samsø, en Modström og så den her helt nye, der vidst nok arbejder lidt sammen med Samsø&Samsø, Envil hedder den. Jeg kunne virkelig godt være millionær i nærheden af de butikker. Specielt Samsø&Samsø og Envil, der virkelig bare har noget sygt lækkert tøj. Jeg bliver helt irriteret, når alt ikke er til H&M priser. Det kunne virkelig gøre mig til et happyface, hvis det skete. Men det cool nok, for man skal og kan jo ikke få alt, hvad man lige går og drømmer om. Meget dybt.. Når, men nu er det vidst blevet tid til, at jeg præsenterer min nye vams (vams, hvor jeg kommer fra, og strik, hvor du kommer fra. ok?) Den er helt enormt lækker. Både at se på og have på. Den er i virkelig god kvalitet, og jeg er ret så sikker på, at jeg kommer til at bruge den flittigt. Vamsen (læs:strikken), kunne være utrolig cool til en lidt mere street nederdel eller et par stramme jeans. Man kunne måske også være lidt mainstream med en hvid skjorte indenunder. 
Jeg anbefaler virkelig alle jer nordjyder at tage i Aalbrog Storcenter og tjekke den nye gade ud! Der er endda også en Søstrene Grene! uuuuuuh..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!