onsdag den 21. november 2012

My old love

sko
sko
sko
sko
sko
Denne gamle sag købt min søster af mig, da jeg var omkring de otte år. Jeg fik sølle 30,- for den. Det kan jeg i dag godt se, var en meget dårlig handel. Men ikke destro mindre, så er tasken kommet tilbage til mig for en tid. Min søster lånte et par af mine tasker, og jeg fik denne som 'sikkerhed' (hun tror, at hun låner noget på ubestemt tid) Det er jeg nu også meget glad for, for den fungerer herre godt. Den er meget simpel i lyst læder, den har en virkelig god størrelse og den er nem at lukke og åbne. Det vil sige, at den alt i alt opfylder mine taskekrav. Jeg regner lidt med, at jeg vil prøve at købe den tilbage.. skal have udtænkt en plan. 
Mine dage går med ren afslapning. Det er virkelig skønt og har været tiltrængt i noget tid. Jeg har også fået blogget en del mere end hvad normalt er, hvilket jo er super dejligt. 
Håber I har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!