mandag den 26. november 2012

Interessant snak

Verdens bedste julekalender og julesang !


Jeg har det forvildt her. Omringet af julemusik, lektier, lys og dårlig samvittighed over, at jeg er sådan en fucking (ja, undskyld) irriterende blogger, der slet ikke har overskud til en blog lige nu. For det har jeg virkelig ikke. Og det irriterer mig grænseløst, for jeg har virkelig lyst til at blogge. Tidlig julestress eller noget. bah. Det er virkelig forfærdeligt. Hele mit bord er fyldt med thekopper, bøger og lidt flere bøger. Hvis bøgerne havde være interessante, havde jeg været i himlen, men ak ja, mit liv er ikke interessant nok til interessante bøger, if you know, what I mean. 
Jeg har et indlæg parat til i morgen, og min hjerne har et parat til dagen efter i morgen.. hvilket må være onsdag, ing.? Jeg prøver virkelig, at komme i gang igen, men jeg vil ikke poste det rene lårt (hvilket jeg gør nu..) på bloggen. Og så bliver jeg virkelig nød til at klage over mørke, der bare ikke gør noget godt for mine billeder lige nu!! HVIS der havde været sne, havde jeg været lykkelig over vejret, men det er der ikke, så derfor er jeg skide utilfreds med det. 

Jeg undskylder meget for mit havnearbejder-sprog. Føler man sig stødt eller ramt, så klag. Så vil det aldrig (læses: næsten aldrig) sker igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!