onsdag den 7. november 2012

Polyvore

Overkrop

Idk. Jeg har lige været til tandlæge, og nu har jeg så de sygeste mavekramper. Vældig interessant information, ja. Nej.
Om I kan bruge det eller ej, så har I her en Polyvore over mine vinter-ønsker. Skoene er nok ikke vildt praktiske, men wauo, mine fødder ville være lykkelige med dem på. Jeg er gået lidt i sort og grå her på det sidste. Jeg har det lidt bedre tilpas i sort og grå herfortiden, end i rød, blå, gul, ect. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men det er fedt nok. Jeg ved ikke, om en Polyvore er totalt u-fedt på en blog. Hvis det er, så ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis I ville gøre mig opmærksom på det. Jeg synes selv, at det kan være fedt med en lille pause fra mine egne billeder.
Jeg overvejer lidt, om jeg skal æde mig mæt i is, men vejret er jo ikke is-vejr, vel?

OG TILLYKKE TIL OBAMA!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!