tirsdag den 20. november 2012

Moders skjulte skatte - dag 3

sko
sko
sko
sko
sko
Denne gang et par lidt mere maskuline (f9zz) sko. Mærket er Ecco, og de er af brunt læder. De har brug for en kærlig behandling med noget læderfedt, men så er jeg også sikker på, at de bliver fantastiske. De er i størrelse 38½, hvilket gør dem lidt for store. igen. Jeg ved ikke helt, om jeg skal klare den med sokker, eller om jeg skal udtænke en eller anden genial plan, der kan gøre sko mindre. De skal jo helts ikke falde af, når jeg er på farten. Lige nu overvejer jeg lidt, om jeg skal gøre noget ved dem i form af nitter eller andet udsmykning. Har I forslag til noget udsmykning? Jeg er ret så sikker på, at disse sko er mine absolutte favoritter blandt de tre par sko, jeg har præsenteret de sidste par dage. Det er så enkle, og alligevel gør deres snit og farve dem ultra skønne. Jeg hader ellers at have sko på, hvor man kan se noget af mine fødder, da de virkelig er grimme, men jeg ville nyde at lufte dem i disse sko. Skal jeg være ærlig, kan jeg næsten forstille mig mange af mine outfits med disse sko til. De har virkelig et eller andet over sig, der bare.. falder lige i min smag.

Nu har I så fået lov til at følge med i mine sko-opdagelse i tre indlæg. Har det været godt? Irriterende, at jeg ikke har blogget om andet? Jeg har brug for noget feedback, så jeg ved, om det er noget, der ville være sjovt at gøre igen. For jeg har nydt det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!