lørdag den 10. november 2012

EOS Lip Balm

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg gik længe og beundrede EOS-læbepomaderne. Både pga. deres udseende, duft og materiale. Lækker, men pricy læbepomade. Men jeg kunne alligevel ikke holde mig fra at købe én. Den blev skam også min favorit  og jeg har brugt den hver dag lige siden. Jeg købte den "røde" (hvilket den ikke er, men jeg aner ikke, hvad farven hedder) Den hedder Summer Fruit, og da jeg købte den, passede den utrolig godt til årstiden - sommer, varme og søde frugter/bær. Den årstid er vel så godt som forsvundet for denne gang, så det har jeg lidt brugt som undskyldning til at købe en ny (og så selvfølgelig fordi den gamle er ved at være brugt op..) Det har jeg så endelig fået gjort! Jeg har hørt rigtig mange gode bedømmelser af den lyseblå Sweet Mint, så det var ligesom den, jeg gik efter. Den passer desuden også til mit tyggegummi og tandpasta, så det er suuuuper. Den fik jeg så overtalt min mor til at købe, da hun alligevel skulle ind til byen. Og den er bare ovenud lækker! Den dufter helt fantastisk, og giver en vildt lækker følelser på læberen. Sådan mint-prikkende-følelse, hvis I forstår? 
Det her er vel i bund og grund et anbefalings-indlæg, da jeg virkelig synes, at man skal tjekke dem ud, hvis man har problemer med sine læber. Min læber blev selv fuldstændig chokerede over vejrskiftet, og begyndte derfor at blive tørre, sprække, bløde og bare rigtig grimme. Jeg begyndte så i en overgang at 'voldbruge' Summer Fruit, og det har virkelig hjulpet. Nu er mine læber dejlig bløde og virkelig velduftende. (!!!)

4 kommentarer:

  1. cool blog du har forsæt med dit gode arbejde <3
    kigger du ikke forbi min blog kram malou
    http://www.prettymalle.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)
      Og jo, jeg tjekker lige din blog ud.

      Slet
  2. Hyggelig blog du har dig, jeg er også ret forelsket i EOS læbepomader, jeg linker lige min blog som er fyldt med kreative indlæg.. :-)
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Har lige købt sådan en til min veninde. :-)

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!