mandag den 19. november 2012

Moders skjulte skatte - dag 2

sko
sko
sko
sko
Photobucket
sko
sko
Igen et par angulus i læder. Men denne gang sort. Disse sko var egentlig ikke tiltænkt genbrugen, men jeg har nu alligevel 'næsten' overtaget skoene (mor vil have lov til at låne dem) De er igen i en størrelse 38 og derfor liiiiiiidt for store. Det kan dog klares med et par lidt større sokker denne gang. Igen er jeg ret sikker på, at skoene ikke falder i alle smag, men jeg må igen strækker mig så langt og skrive, at jeg virkelig, virkelig godt kan lide dem. De er klodsede, men med en kant, jeg er ret glad for. De ville være geniale til at give et outfit noget kant og klasse. Jeg er specielt rigtig vild med lagene og lynlåsen i skaftet. Det er to fede detaljer, der lige gør skoene lidt mere specielle og på samme tid rå. Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om hælen, men jeg er sikker på, at hvis skoene bliver stylet rigtigt, bliver det kun et plus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!