fredag den 28. september 2012

Ukendt




Fordi jeg er enormt træt, synes jeg, at bloggen skal nyde et billede af en orm, der overraskende hurtigt kravlede forbi min dør, min meget fotogene (læses: ikke spor fotogene) kat og dens poter.
Jeg har lige nu en irriterende bunke lektier, der så pænt venter på mit fyldte skrivebord. Men kampen med lektierne gemmer jeg til i morgen, da jeg vil ud og nyde det gode vejr nu. Solen har været på sit højeste hele dagen! Det har virkelig været skønt, at jeg ikke har behøvet mine vanter og tykke sokker. Det er nok en af de sidste dage af denne slags, vi oplever i år. Men det er vel også godt nok. Så behøver vi ikke tænke på solcreme. ;-) Normalt er jeg mest til de kolde, lange dage, men jeg indrømmer gerne, at lidt naturligt varme fra solen er skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!