torsdag den 20. september 2012

Thoughts of mine


Hør sangen, fordi den er god. 



Jeg er lige kommet hjem fra guitar. Jeg nåede knap at få mine sko af, før jeg skulle ud ad døren igen. Men det er jo dejligt at lave noget. Så går man glip af de der moments, hvor man bare kunne dræbe sig (nej, vel. Intet er bogstavligt her.) selv, fordi man keder sig helt enormt. 
Skolen er enormt trættende - de kører lige på og hårdt. Og, ja. Jeg er bare helt ekstremt smadret lige nu. Sådan virkelig. Kunne virkelig godt bruge en dag, hvor den første tanke man får er : "Når, hvad har jeg lyst til i dag?" Bare springe en dag over og gøre noget overilet, dumt og sjovt. Noget man har lyst til. 

Men det bliver ikke lige nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!