tirsdag den 18. september 2012

Stor strik


Strik
Strik
Strik

Når.. så kom jeg også igang herinde. Jeg håber, at det bliver en dejlig og 'simpel' oplevelse at blogge herinde.

Vejret er blevet enormt koldt, det er der absolut ingen tvivl om. Derfor har jeg længe gået og pylret om, at jeg manglede store striktrøjer. Derfor gik min mor i søndags på jagt i min fars skab. Hun endte med at finde tre enormt lækre striktrøjer. De er herre tung, herre lækre og ikke mindst herre varme (ej at glemme deres størrelse! Man kan virkelig bo i dem) Jeg havde faktisk besluttet mig for, at jeg ville investerer i nogle ordenlige striktrøjer i god kvalitet. Så hvor er det dog skide skønt, at jeg lige har sparet et par hundrede kroner dér. ;-)


Hvis I vil læse tidligere indlæg af mig, kan I finde dem på HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!