onsdag den 26. september 2012

My winter wishes




Jeg har de seneste måneder været fuldstændig forgabt i dr. Martens støvler. Derfor er det ingen overraskelse, at de sorte dr. Martens i år bliver mine vinterstøvler. De er en anelse klodsede, men det er jeg virkelig vild med. Jeg elsker dem bare! Og så er jeg også faldet utrolig hårdt for en jakke og en cardigan. Hvis de tre ting befandt sig i min garderobe lige nu, ville jeg skrige af glæde og aldrig fryse. Men, ak, de er der ikke. endnu.

Har I fundet passende vintertøj? Skal det fra sidst år bruges til endnu?

2 kommentarer:

  1. Er vild med trøjerne/jakkerne, de er rigtig flotte!

    SvarSlet
  2. Uuuh jeg elsker støvlerne, de vildt fede!


    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!