søndag den 23. september 2012

Tall gift

Lys
Lys
Lys
Photobucket
Lys
Lys

Jeg har været så heldig at få en gave af min dejlige naboer. De kom hen i går med deres børn i hænderne og en indpakket gave under armen. For ej at glemme de flotte tegninger og perleplader, børnene genert viftede med i deres hænder. I gaven var der to store, sorte og høje lysestager - den ene større end den anden. Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg virkelig har en svaghed for stearinlys. Jeg elsker virkelig, at jeg kan falde fuldstændig i staver foran små flammer. Det kan virkelig få mig til at slappe af og lukke af fra ting omkring mig. Så det er skønt, at jeg nu kan tilføje to lys og stager til min samling. Dem er jeg virkelig glad for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en uglepost (kommentar) om, hvad du synes om indlæget!