Viser opslag med etiketten Lidt plat. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Lidt plat. Vis alle opslag

tirsdag den 27. november 2012

Fjällræven bliver piftet op

taske
taske
taske
taske
taske
taske
taske
For en del tid siden fik jeg mig købt en bordeaux Fjällræven taske. Den var endnu ikke vildt udbredt og alt det der. Så pludselig sagde det puff, og alle gik rundt med en Fjällræven, hvilket jo er cool nok, for det er et fedt mærke. Men, ja, det blev ligesom liiiiidt for mainstream og voldsomt for mig, så den har været på min hylde i et stykke tid. Det er synd, for den har en fantastisk størrelse. Jeg blev så ret irriteret på mig selv og tænkte: "bruger jeg ikke en lækker taske fordi, den er blevet lidt populær?" Lussing til mig selv. Jeg besluttede derfor, at jeg ville gøre noget ved den, så den ligesom ikke var indentisk med alle andre. Så jeg fandt mine meget gamle 'skilte' frem, som jeg fik, da jeg var på vandretur med mine forældre for laaaaaaaaaang tid siden. Og jeg synes faktisk, at det fungere helt fint! Jeg ville have haft de dersens spejder-mærker på den, men jeg har aldrig været spejder, så det var ikke en mulighed.
Dette indlæg skal egentlig mest tolkes som noget inspiration, hvis man har noget, der har brug detalje eller lign. De mest nedern ting kan være nyttige.

(undskyld de dårlige billeder. Lyset er jo virkelig ikke til at arbejde med)

mandag den 26. november 2012

Interessant snak

Verdens bedste julekalender og julesang !


Jeg har det forvildt her. Omringet af julemusik, lektier, lys og dårlig samvittighed over, at jeg er sådan en fucking (ja, undskyld) irriterende blogger, der slet ikke har overskud til en blog lige nu. For det har jeg virkelig ikke. Og det irriterer mig grænseløst, for jeg har virkelig lyst til at blogge. Tidlig julestress eller noget. bah. Det er virkelig forfærdeligt. Hele mit bord er fyldt med thekopper, bøger og lidt flere bøger. Hvis bøgerne havde være interessante, havde jeg været i himlen, men ak ja, mit liv er ikke interessant nok til interessante bøger, if you know, what I mean. 
Jeg har et indlæg parat til i morgen, og min hjerne har et parat til dagen efter i morgen.. hvilket må være onsdag, ing.? Jeg prøver virkelig, at komme i gang igen, men jeg vil ikke poste det rene lårt (hvilket jeg gør nu..) på bloggen. Og så bliver jeg virkelig nød til at klage over mørke, der bare ikke gør noget godt for mine billeder lige nu!! HVIS der havde været sne, havde jeg været lykkelig over vejret, men det er der ikke, så derfor er jeg skide utilfreds med det. 

Jeg undskylder meget for mit havnearbejder-sprog. Føler man sig stødt eller ramt, så klag. Så vil det aldrig (læses: næsten aldrig) sker igen. 

lørdag den 17. november 2012

Untitled

Jeg har det virkelig koldt, jeg er træt og mit hoved er fyldt med tanker, overvejelser og muligheder. Naboen har fødselsdag, og far er på arbejde. Jeg har lige fået et brev. Min virkelig grimme strik, er faktisk utrolig varm og dejlig. Jeg har virkelig lyst til at se julekalender, og løbe en tur. Min mor hører P4, mens jeg læser. 

Jeg har intet fornuftigt at sige udover, at vejret er skide koldt, når der ikke er sne. God lørdag.

fredag den 2. november 2012

i'm sorry

Photobucket
Seriøst, virkelig undskyld! Mit blogging har bare fuldstændig været på standby den sidste uges tid. Jeg har virkelig, virkelig haft travlt. Tiden går uendelig hurtigt lige nu. Den ene dag skal man det, og den anden dag noget andet. Det er super dejligt, at jeg har noget at lave hele tiden, men det irriterer mig også vildt meget, at jeg ikke får sat så meget tid af til blogging. Det er virkelig frustrerende. Jeg håber lidt på, at får mere tid de kommende uger, ellers ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skal stille op med bloggen. Jeg vil ikke have, at den står halv død, men på samme tid må den ikke være fyldt af latterlige indlæg.. som dette. Derfor lover jeg, at jeg virkelig tager mig sammen. Jeg kan, skal og vil tage mig sammen! 

Btw, så er det ret vildt, at jeg har over 600 views af bloggen, når man tænker på, at jeg ikke har én eneste følger fra blogspot. ;) 

mandag den 22. oktober 2012

Ukendt

Lige et hurtigt indlæg, inden jeg igen kaster mig over lektierne.
Jeg er lige kommet ind af døren.. totalt smadret. Jeg ku' virkelig godt en lur lige nu. Jeg undskylder på forhånd, at der ikke er billeder, jeg selv har taget. Min energi er virkelig på nul lige nu. Urtethe og musik har ikke en gang hjulpet. Fuldstændig krise i mit hoved, når intet vil som det plejer. Meget praktisk, når jeg lige skal rettet det sidste i min stil til i morgen. saaaaaaave me. Det er fuldstændig sygt, så træt, tom, udmattet og u-arbejdesom  jeg er lige nu. Jeg er ret sikker på, at det her bliver halv uinteressant og helt plat. Men jeg følte lidt, at jeg måtte opdatere bloggen.. og få en pause fra lektierne. Så måske jeg fungerer bedre efter dette indlæg. hm. 
I løbet af denne uge regner jeg med, at der komme en eller to "new in"-indlæg, eller hvad pokker jeg nu kommer til at kalde det. Det skal nok bliver feeedt, det er jeg sikker på. Ellers må I sige det. 
Er der noget, I godt kunne tænke jer, jeg bloggede om, tager op, siger min mening om, ect.? Jeg tager meget gerne imod idéer! 

fredag den 21. september 2012

Olfert-kanin

Pixi
Pixi
Pixi
Pixi
Pixi
Jeg faldt lige over en af mine gamle Pixi-bøger, da jeg kiggede i min reol. Jeg fandt min ynglings - Den Skrækkelige Olfert-kanin. Det er en af de bedste og mest skræmmende pixi-bøger, jeg nogensinde har læst. Selv i dag, mange år efter, finder jeg den stadig vildt skræmmende. 
Årh, der er så mange minder i de små bøger, det er helt vildt. Jeg kan lige så tydeligt huske, da jeg sad og læste dem med min søster. Hvor jeg dog savner de tider. Der hvor det var ok, hvis man var halv dum, hvis man blev beskidt og bare gjorde nøjagtigt, hvad man ville. Jeg savner de gamle dage, hvor ingen tænkte over udseende og lign. Det var skide ligegyldigt, hvem man var, og hvordan man så ud. Hvis bare man var god at lege med, kunne alt andet være lige meget.