Viser opslag med etiketten Drøm. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Drøm. Vis alle opslag

lørdag den 17. november 2012

Untitled

Jeg har det virkelig koldt, jeg er træt og mit hoved er fyldt med tanker, overvejelser og muligheder. Naboen har fødselsdag, og far er på arbejde. Jeg har lige fået et brev. Min virkelig grimme strik, er faktisk utrolig varm og dejlig. Jeg har virkelig lyst til at se julekalender, og løbe en tur. Min mor hører P4, mens jeg læser. 

Jeg har intet fornuftigt at sige udover, at vejret er skide koldt, når der ikke er sne. God lørdag.

onsdag den 14. november 2012

Little wishlist

Untitled #3

Jeg  arbejder lige nu på at færdigøre min ønskeliste her til jul. Et af de ønsker der altid er på, er mine elskede smykker. Jeg går ikke udenfor en dør uden. Så selvfølgelig står der som noget af det øverste. Derudover ville jeg blive som et lille, lykkeligt barn, hvis jeg fik de to Disney-film. Sådanne film er virkelig noget af det bedste i verden!
Og så vil jeg lige undskylde for det slaskende indlæg, og den lange ventetid. Min kalender er virkelig bare fyldt denne måned. Mere end den plejer. Håber at I har det godt!  

søndag den 4. november 2012

New in

Photobucket
Photobucket
Min mor var så rar at tage mig med til Aalborg Storcenter, hvor jeg meget gerne ville ind og tjekke den nyåbnede gade ud. Og maaaaan jeg elsker den allerede højt! En Baresso, en sportsbutik, en Samsø&Samsø, en Modström og så den her helt nye, der vidst nok arbejder lidt sammen med Samsø&Samsø, Envil hedder den. Jeg kunne virkelig godt være millionær i nærheden af de butikker. Specielt Samsø&Samsø og Envil, der virkelig bare har noget sygt lækkert tøj. Jeg bliver helt irriteret, når alt ikke er til H&M priser. Det kunne virkelig gøre mig til et happyface, hvis det skete. Men det cool nok, for man skal og kan jo ikke få alt, hvad man lige går og drømmer om. Meget dybt.. Når, men nu er det vidst blevet tid til, at jeg præsenterer min nye vams (vams, hvor jeg kommer fra, og strik, hvor du kommer fra. ok?) Den er helt enormt lækker. Både at se på og have på. Den er i virkelig god kvalitet, og jeg er ret så sikker på, at jeg kommer til at bruge den flittigt. Vamsen (læs:strikken), kunne være utrolig cool til en lidt mere street nederdel eller et par stramme jeans. Man kunne måske også være lidt mainstream med en hvid skjorte indenunder. 
Jeg anbefaler virkelig alle jer nordjyder at tage i Aalbrog Storcenter og tjekke den nye gade ud! Der er endda også en Søstrene Grene! uuuuuuh..

fredag den 19. oktober 2012

Farvorit candy

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg faldt over Jelly Beans, da jeg var i Kiwi med min søster i dag. Og, omg, jeg blev en anelse hyper! Jeg er, som nogen nok ved, en lille bitte smule Harry Potter fan. Så det er grunden til mit flip. Der var ikke som sådan dårlige smage i bønderne (dvs. der var ikke bræk, ørevoks og lign., som der er i HP), men der var da et par stykker, der smagte mindre godt. haha. Derfor har jeg nu også besluttet, at jeg snart tager til England for at købe rigtige Jelly Beans. Like dem  Rafael spiser i denne video.  Såh, ja. Det er mine fremtidsplaner. Tror bønderne kostede omkring 10 kroner, hvis andre ville have lyst til at smage dem. Det synes jeg man burde, specielt hvis man er sammen med en, når man spiser dem. Så bliver det bare ti gange sjovere. 
Jeg plejer aldrig at spise slik, men man kan vel gøre en undtagelse, når det minder en om HP. 

Håndmodel på billeder er min søster.