Viser opslag med etiketten Brok. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Brok. Vis alle opslag

mandag den 26. november 2012

Interessant snak

Verdens bedste julekalender og julesang !


Jeg har det forvildt her. Omringet af julemusik, lektier, lys og dårlig samvittighed over, at jeg er sådan en fucking (ja, undskyld) irriterende blogger, der slet ikke har overskud til en blog lige nu. For det har jeg virkelig ikke. Og det irriterer mig grænseløst, for jeg har virkelig lyst til at blogge. Tidlig julestress eller noget. bah. Det er virkelig forfærdeligt. Hele mit bord er fyldt med thekopper, bøger og lidt flere bøger. Hvis bøgerne havde være interessante, havde jeg været i himlen, men ak ja, mit liv er ikke interessant nok til interessante bøger, if you know, what I mean. 
Jeg har et indlæg parat til i morgen, og min hjerne har et parat til dagen efter i morgen.. hvilket må være onsdag, ing.? Jeg prøver virkelig, at komme i gang igen, men jeg vil ikke poste det rene lårt (hvilket jeg gør nu..) på bloggen. Og så bliver jeg virkelig nød til at klage over mørke, der bare ikke gør noget godt for mine billeder lige nu!! HVIS der havde været sne, havde jeg været lykkelig over vejret, men det er der ikke, så derfor er jeg skide utilfreds med det. 

Jeg undskylder meget for mit havnearbejder-sprog. Føler man sig stødt eller ramt, så klag. Så vil det aldrig (læses: næsten aldrig) sker igen. 

mandag den 29. oktober 2012

After long time

Photobucket
Photobucket
SAM_1605_zps4eefaa38
SAM_1604_zps187a5e82
Og så kom de endelig! Nu har jeg også kun ventet alt for lang tid. Næsten fjorten dage, faktisk. Men det er vel også helt ok, når nu jeg ikke skulle af med frygtelig mange penge. At jeg så ikke er 100% tilfreds med tingene, er jo noget helt andet. Lad os starte fra hoved og ned; den pinke hue er lidt for løs, men ellers er jeg fint tilfreds med den; øreringene er meget mindre, end jeg egentlig havde forstillet mig; jeg havde ikke regnet med, at blusen havde en "lukning" (jeg ved for pokker ikke, hvad det hedder. Sorry) i bunden og i ærmernes ender. Men den er købt for stor, så jeg propper den bare i buksen; jeg havde ikke regnet med, at nederdelen var så lang. Men nu skal jeg ikke være en brokker, for jeg er jo faktisk glad for tingene. Specielt huen. huh. Jeg regner lidt med, at det skal være min vinterhue, der skal varme mine ører. Hvis nogen skulle være interesserede, så er tingene fra Riverisland.com.
Og så giv mig lige et klap på ryggen på min kreative måde at udstille mine ting. Bamse og små tøjklemmer.. men altså, undskyld for de dårlige billeder. Jeg håber ikke, at jeres nakker gør giga ondt. 

Og så tillykke til Sille, hvis hun læser dette!!

fredag den 26. oktober 2012

Room details

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nu når mit tøj ikke er kommet endnu, kan jeg ikke rigtig følge min indlægs-plan. Det er rigtig træls (jysk, a' tak) Så derfor kommer der lidt detaljer fra mit værelse, som jeg lidt håber, at I kan bruge til noget inspiration eller lign.. Jeg synes ikke selv, at det er det mest fede indlæg, men jeg følte ligesom, at jeg måtte skrive noget. Bare som et livstegn og en lille opdatering. Billederne er taget på nogle, måske, lidt specielle måder og vinkler. Det kan vel forhåbentlig live dette indlæg lidt op. Der er billeder af henholdsvis min guitar, min plakat fra Paris, mit stearinlys med glaskugler, mine lysestager, min mælkeglaskande og min radio.
Min dag har været herre hård og stille. Jeg vågnede i morges uden stemme. Eller jo, en viskende stemme, der konstant forsvandt. Meget praktisk når der skal diskuteres i samfundsfag. gr. Og så må jeg ikke glemme at nævne, at min venstre pegefinger er handi. Den kom i klemme i en dør, svulmede op og blev giga rød. Meget udfordrende dag, det må jeg sige.
Jeg vil sætte mig til at høre lidt Rolling Stones, drikke kamille the og læse HP.
GOD WEEKEND!

P.s. Det har fåååååårking sneet!!! 

mandag den 22. oktober 2012

Ukendt

Lige et hurtigt indlæg, inden jeg igen kaster mig over lektierne.
Jeg er lige kommet ind af døren.. totalt smadret. Jeg ku' virkelig godt en lur lige nu. Jeg undskylder på forhånd, at der ikke er billeder, jeg selv har taget. Min energi er virkelig på nul lige nu. Urtethe og musik har ikke en gang hjulpet. Fuldstændig krise i mit hoved, når intet vil som det plejer. Meget praktisk, når jeg lige skal rettet det sidste i min stil til i morgen. saaaaaaave me. Det er fuldstændig sygt, så træt, tom, udmattet og u-arbejdesom  jeg er lige nu. Jeg er ret sikker på, at det her bliver halv uinteressant og helt plat. Men jeg følte lidt, at jeg måtte opdatere bloggen.. og få en pause fra lektierne. Så måske jeg fungerer bedre efter dette indlæg. hm. 
I løbet af denne uge regner jeg med, at der komme en eller to "new in"-indlæg, eller hvad pokker jeg nu kommer til at kalde det. Det skal nok bliver feeedt, det er jeg sikker på. Ellers må I sige det. 
Er der noget, I godt kunne tænke jer, jeg bloggede om, tager op, siger min mening om, ect.? Jeg tager meget gerne imod idéer! 

søndag den 14. oktober 2012

Når youtube ikke virker

Jeg hader, når youtube ikke virker.
Photobucket
Jeg har det koldt, mine stearinlys er snart brændt ned, youtube virker ikke og jeg kan ikke lave lektier uden musik. Det er virkelig ikke godt. Det var dejligt nok at komme hjem. Jeg havde alligevel savnet ordenlig søvn og fred og ro. Men jeg havde ikke forventet, at det ville være så koldt herhjemme i DK. For fyføj et vejr! Det blæser, regner og er bare helt... gråt. Det er et super læse-og-drikke-the-vejr, men man skal yde før man kan nyde.. eller noget. Og jeg skal være færdig med et par afleveringer, før jeg putter mig under en tæppe med en god bog og noget the. Lidt ansvarsfuld skal man vel være. nej, ok. Jeg regner med, at jeg i løbet af de næste par dage, vil vise nogle af de køb, jeg dog fik lavet. Min købe-lyst forsvandt en anelse i Istanbul, når sælgerne ofte var meget nærgående og creepy.
Om ti minutter vil jeg sætte mig til at trutte med på Star Wars, fordi den melodi kan jeg nemlig..
Håber I har det mindre koldt.