mandag den 22. oktober 2012

Ukendt

Lige et hurtigt indlæg, inden jeg igen kaster mig over lektierne.
Jeg er lige kommet ind af døren.. totalt smadret. Jeg ku' virkelig godt en lur lige nu. Jeg undskylder på forhånd, at der ikke er billeder, jeg selv har taget. Min energi er virkelig på nul lige nu. Urtethe og musik har ikke en gang hjulpet. Fuldstændig krise i mit hoved, når intet vil som det plejer. Meget praktisk, når jeg lige skal rettet det sidste i min stil til i morgen. saaaaaaave me. Det er fuldstændig sygt, så træt, tom, udmattet og u-arbejdesom  jeg er lige nu. Jeg er ret sikker på, at det her bliver halv uinteressant og helt plat. Men jeg følte lidt, at jeg måtte opdatere bloggen.. og få en pause fra lektierne. Så måske jeg fungerer bedre efter dette indlæg. hm. 
I løbet af denne uge regner jeg med, at der komme en eller to "new in"-indlæg, eller hvad pokker jeg nu kommer til at kalde det. Det skal nok bliver feeedt, det er jeg sikker på. Ellers må I sige det. 
Er der noget, I godt kunne tænke jer, jeg bloggede om, tager op, siger min mening om, ect.? Jeg tager meget gerne imod idéer! 

fredag den 19. oktober 2012

Farvorit candy

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg faldt over Jelly Beans, da jeg var i Kiwi med min søster i dag. Og, omg, jeg blev en anelse hyper! Jeg er, som nogen nok ved, en lille bitte smule Harry Potter fan. Så det er grunden til mit flip. Der var ikke som sådan dårlige smage i bønderne (dvs. der var ikke bræk, ørevoks og lign., som der er i HP), men der var da et par stykker, der smagte mindre godt. haha. Derfor har jeg nu også besluttet, at jeg snart tager til England for at købe rigtige Jelly Beans. Like dem  Rafael spiser i denne video.  Såh, ja. Det er mine fremtidsplaner. Tror bønderne kostede omkring 10 kroner, hvis andre ville have lyst til at smage dem. Det synes jeg man burde, specielt hvis man er sammen med en, når man spiser dem. Så bliver det bare ti gange sjovere. 
Jeg plejer aldrig at spise slik, men man kan vel gøre en undtagelse, når det minder en om HP. 

Håndmodel på billeder er min søster. 

torsdag den 18. oktober 2012

Annalynne McCord

 
 
Jeg kendte hende ikke, før jeg fandt hende på ELLE.dk, hvor jeg helt tilfældigt faldt over en artikel om hende. Mange kender hende nok fra den nye udgave af 90210. Selv ser jeg kun de gamle afsnit, så jeg anede ikke, hvem hun var. Men hvor er jeg dog glad for, at jeg fandt hende! For, waou, hun har klasse. På billedet ovenover kan man se hende med og uden make-up. Billedet til venstre, altså det uden make-up, er blevet taget af hende selv fra morgenstunden, hvorefter hun poster det på Twitter og skriver: "Til alle jer drenge og piger, som er flove over jeres hud - jeg hylder jer. Jeg er ikke selv perfekt, og det har jeg det fint med." Orh, hvor er det dog lækkert, at der er stjerner, der har *biiib* nok til at gøre det! Det er virkelig befriende at vide, at ikke alle 'idoler' ser perfekte ud(at hun så er utrolig køn, specielt hendes overdrevede lækre hår, er jo noget helt andet..). Det vidste jeg udmærket godt i forvejen, men det er så utrolig befriende, når de nærmest bekræfter det. Bekrætfter, at de ikke er perfekte. Kom med lidt flere af jer, tak! Så skal jeg nok stene kendis-verden mere!
Artikelen kan læses HER.